Ці магчыма атрымаць грашовыя сродкі з рахунку на падставе даведкі, якая выдаецца ў выпадку страты (крадзяжу) дакумента, які сведчыць асобу?

Згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 03.06.2008 нумар 294 "Аб дакументаванні насельніцтва Рэспублікі Беларусь" дакументамі, якія сведчаць асобу, з'яўляюцца: пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь; від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне бежанца; ідэнтыфікацыйная карта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь; біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь замежнага грамадзяніна; біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь асобы без грамадзянства.

Даведка, якая выдаецца ў выпадку страты (крадзяжу) дакумента, які сведчыць асобу, форма якой зацверджана Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18.11.2008 № 1740, да дакументаў, якія сведчаць асобу, не адносіцца.

Такім чынам, заканадаўствам не прадугледжана магчымасць выдачы грашовых сродкаў з рахунку пры прад'яўленні ўказанай даведкі.

Што азначае, што я даю згоду на апрацоўку персанальных звестак? Як я магу адклікаць згоду?

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2021 № 99-З (рэд. ад 01.06.2022) «Аб абароне персанальных дадзеных» згода суб'екта персанальных дадзеных уяўляе сабой свабоднае, адназначнае, інфармаванае выказванне яго волі, з дапамогай якога ён дазваляе апрацоўку сваіх персанальных дадзеных дадзеных.

Падаўшы згоду шляхам падпісання банкаўскай дамовы/заявы/прастаўлення акцэпту ў СДБО/прастаўленні адзнакі на сайце Банка Вы згаджаецеся з тым, што ААТ «Банк Дабрабыт» мае права ажыццяўляць збор, апрацоўку, захоўванне Вашых персанальных дадзеных, а таксама карыстацца імі (у тым ліку з прыцягненнем праграмна-тэхнічных комплексаў трэціх асоб пры ўмове заключэння з імі дагавораў аб неразгалошванні канфідэнцыйнай інфармацыі).

У выпадку Вашай адмовы ад згоды або адклікання раней прадстаўленай згоды ў поўным аб'ёме або часткова Вы губляеце права на ўдзел у рэкламных гульнях (акцыях), праграмах прадастаўлення скідак, бонусаў, праграмах лаяльнасці і/або іншых праграмах аналагічнага характару, якія праводзяцца Банкам, у выпадку афармлення прадукту праз партнёраў Банка, што цягне за сабой права Банка прыпыніць прадастаўленне авердрафту і/або адмовіцца ад далейшага крэдытавання кліента і/або запатрабаваць датэрміновага вяртання (пагашэння) авердрафтнага крэдыту ў тэрміны, указаныя ў апавяшчэнні і спагнаць з кліента суму запазычанасці па авердрафтным крэдыце, , і няўстойкі.

Для адклікання згоды на захоўванне і апрацоўку, у тым ліку аўтаматызаваную (уключаючы збор, сістэматызацыю, назапашванне, захоўванне, удакладненне, выкарыстанне, абязлічванне, блакіраванне), любой інфармацыі, якая адносіцца да персанальных дадзеных, Вам неабходна звярнуцца ў аддзяленне Банка з дакументам, які сведчыць асобу , і адпаведнай заявай. Заява суб'екта персанальных дадзеных павінна змяшчаць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) суб'екта персанальных даных, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • дату нараджэння суб'екта персанальных даных;
  • ідэнтыфікацыйны нумар суб'екта персанальных даных, пры адсутнасці такога нумара - нумар дакумента, які сведчыць асобу суб'екта персанальных даных;
  • выклад сутнасці патрабаванняў суб'екта персанальных даных;
  • асабісты подпіс або электронны лічбавы подпіс суб'екта персанальных даных.

Лічым неабходным растлумачыць, што пры ідэнтыфікацыі кліентаў, апрацоўцы інфармацыі, якая адносіцца да персанальных дадзеных кліента, заключэнні дагавораў Банк кіруецца нормамі дзейнага заканадаўства Рэспублікі Беларусь і Банкаўскім кодэксам Рэспублікі Беларусь, у адпаведнасці з арт.121 якога, Банк гарантуе захаванне банкаўскай таямніцы сваіх Кліентаў. Таксама Банк, як уладальнік і карыстальнік інфармацыі аб персанальных дадзеных кліентаў у адпаведнасці з Законам выконвае канфідэнцыяльнасць вышэйпаказанай інфармацыі.Распаўсюджванне і (або) прадастаўленне інфармацыі, якая змяшчаецца ў электроннай базе кліентаў, ажыццяўляецца Банкам з захаваннем патрабаванняў заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі.

Дакументы, якія выкарыстоўваюцца для пацверджання асобы з мэтай ідэнтыфікацыі пры ажыццяўленні банкаўскіх аперацый.

У адпаведнасці з п. 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 03.06.2008 № 294 "Аб дакументаванні насельніцтва Рэспублікі Беларусь" дакументамі, якія сведчаць асобу, з'яўляюцца:

  • пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь;
  • від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь;
  • пасведчанне бежанца;
  • ідэнтыфікацыйная карта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь;
  • біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь замежнага грамадзяніна;
  • біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь асобы без грамадзянства.
  • Для іншаземцаў, якія часова знаходзяцца або часова пражываюць у Рэспубліцы Беларусь, за выключэннем іншаземцаў, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 04.01.2010 № 105-З “Аб прававым становішчы замежных грамадзян і асоб без грамадзянства у Рэспубліцы Беларусь» дакументам, які сведчыць у Рэспубліцы Беларусь яго асобу, з'яўляецца сапраўдны пашпарт або іншы дакумент, які яго замяняе, прызначаны для выезду за мяжу і выдадзены адпаведным органам дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці або звычайнага месца жыхарства замежніка або міжнароднай арганізацыяй.

    Дадаткова прадастаўляецца копія дакумента, які пацвярджае асобу. Пры гэтым копіі, выдадзеныя, складзеныя і (або) засведчаныя па ўстаноўленай форме кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў за межамі Рэспублікі Беларусь, прымаюцца пры наяўнасці іх легалізацыі або прастаўлення апастыля, калі іншае не ўстаноўлена міжнароднай дамовай Рэспублікі Беларусь. Копія, складзеная на замежнай мове, павінна суправаджацца належным чынам сведчаным перакладам на адну з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь.

Ці можна змяніць значэнне логіна і пароля на ўваход у Інтэрнэт-банк на індывідуальнае значэнне?

Не, магчымасцямі сістэмы дадзеная опцыя пакуль не прадугледжана.

Хто можа карыстацца гэтым сэрвісам?

Сэрвіс даступны для фізічных асоб - кліентаў Банка Дабрабыт, якія з'яўляюцца абанентамі аператараў мабільнай сувязі A1, МТС, Life :).

Дакладна ўвожу значэнні логіна і пароля, паказаныя на чэку, выдадзеным прыладай самаабслугі, аднак, сістэма ўсё адно вяртае адказ, што ўведзены няправільныя значэнні. Што рабіць?

Паведамленне сістэмы пра тое, што набраны няправільны логін і (ці) пароль, выдаецца толькі ў адным выпадку — калі набраны няправільны логін і (ці) пароль. Праверце правільнасць уводу знакаў яшчэ раз.

Найболей часта сустракаюцца гэтыя недакладнасці пры ўводзе дадзеных:

  1. Заміж літары <O> набіраецца лічба <0> і наадварот.
  2. Заміж літары <U> набіраецца літара <V> і наадварот.
  3. Заміж лацінскіх літар набіраюцца адпаведныя ім па напісанні рускія літары.

Калі ж гэта не дапамагло, закройце доступ у сістэму і адкрыйце яго зноў. У гэтым выпадку трэба набраць новыя значэнні логіна і пароля ў прыладзе самаабслугі.

Колькі складае абаненцкая плата за карыстанне Дабрабыт-анлайн?

Паслуга прадастаўляецца кліентам без збірання платы.

Пасля ажыццяўлення плацяжу ў Інтэрнэт-банку ў мяне паўстала пытанне з нагоды яго правядзення (паспяховасць здзяйснення, карэктнасць уводу асабовага рахунку і да т. п.). Куды можна звярнуцца?

Вам трэба звярнуцца да спецыялістаў сістэмы "Разлік" па тэлефоне 141 (тэлефанаванне са стацыянарнага тэлефона дармовае).

Як падключыцца да Дабрабыт-анлайн?

Падключэнне Дабрабыт-анлайн кліент ажыццяўляе самастойна, праходзячы рэгістрацыю па адрасе: online.bankdabrabyt.by або ў загружанай з маркета праграме, адпаведнай аперацыйнай сістэме мабільнай прылады (iOS альбо Android). Для рэгістрацыі неабходна:

  • выканаць уваход у меню Паслугі "Рэгістрацыя";
  • увесці лацінкай без прабелаў 14-цізнакавы ідэнтыфікацыйны нумар (з пашпарта);
  • увесці апошнія 4 лічбы нумара плацежнай карткі альбо нумар любога дагавору з Банкам Дабрабыт і націснуць кнопку "Далей";
  • прыдумаць Лагін;
  • прыдумаць Пароль;
  • увесці ў прапанаванае поле Код пацверджання, атрыманы ў SMS.
Што азначае статус "A" і "F" пры праглядзе апошніх трыццаці аперацый па рахунку?

Статус "А" азначае, што аперацыя завершана паспяхова, аднак грашовыя сродкі не спісаны з рахунку, а знаходзяцца ў блакаванні (недаступныя для выкарыстання) да моманту пацверджання фінансавага спісання, якое павінен выставіць у апрацоўку банк, што абслугоўвае кропку, дзе Вы здзейснілі аперацыю.

Пасля завяршэння ўсіх разлікаў паміж банкамі і спісання сродкаў з рахунку статус аперацыі змяняецца на "F".

На які нумар прыходзіць SMS з кодам пацверджання рэгістрацыі?

SMS з кодам пацверджання рэгістрацыі прыходзіць на нумар мабільнага тэлефона, зарэгістраваны ў банку. Калі нумар тэлефона, прадастаўлены ў банк, няправільны, неабходна звярнуцца ў банк з дакументам, які сведчыць асобу, з просьбай змяніць нумар тэлефона.

У мяне пытанне з нагоды сістэмы PayPal...

Банк Дабрабыт не з'яўляецца афіцыйным прадстаўніком сістэмы PayPal і не кансультуе з нагоды механізмаў яе функцыянавання. Усе пытанні, злучаныя з працэдурай рэгістрацыі, парадкам здзяйснення аперацый, зваротам сродкаў і да т. п. Вам трэба адрасаваць дадзенай сістэме электронных плацяжоў.

Пры рэгістрацыі выдае паведамленне "Памылка адпраўкі кода" або "Кліент не знойдзены". Што гэта азначае і што рабіць?

Дадзены тып памылкі з вялікай верагоднасцю азначае, што ў банку адсутнічае або паказаны не дакладна нумар мабільнага тэлефона. Для змянення або дадання нумара мабільнага тэлефона, неабходна звярнуцца ў офіс банка з дакументам, які сведчыць асобу і аформіць адпаведную заяўку. Асабістая прысутнасць кліента для змены нумара тэлефона абумоўлена мерамі бяспекі і прыватнасці дадзеных.

Што можна захоўваць у сейфе?

Прадметам банкаўскага захоўвання могуць быць розныя каштоўнасці - грашовыя сродкі, каштоўныя паперы, каштоўныя металы, каштоўныя і напаўкаштоўныя камяні, дакументы і іншыя рэчы, якія прадстаўляюць каштоўнасць для Вас (лісты, рукапісы, ювелірныя вырабы, прадметы мастацтва і інш.).

Што такое Ключ доступу?

Ключ доступу - гэта 4-хзнакавае лічбавае значэнне, якое ўводзіцца (неабходна самому прыдумаць) кліентам пры рэгістрацыі ў Дабрабыт-анлайн (Мабільны Банк). Ключ доступу з'яўляецца дадатковым фактарам ідэнтыфікацыі кліента і выкарыстоўваецца пры кожным ўваходзе ў Мабільны Банк. Для дадатковай ідэнтыфікацыі даступная паслуга ўваходу па TouchID для прылад, якія падтрымліваюць указаную функцыю.

Што забаронена захоўваць ў індывідуальным сейфе?

Нельга выкарыстоўваць ячэйкі для захоўвання пажаранебяспечных, выбухованебяспечных, радыеактыўных, атрутных і іншых рэчываў і прадметаў, якія ўяўляюць пагрозу для здароўя, жыцця людзей і навакольнага асяроддзя, зброі, наркатычных сродкаў і іншых рэчываў і прадметаў, ад якіх у перыяд захоўвання могуць зыходзіць моцныя пахі, гукі , святленні і выпраменьванні, вібрацыі, шумы, змена тэмпературы, вылучэнне вадкасцяў і газаў і іншыя падобныя з'явы, спалучаныя з немагчымасцю нармальнага выкарыстання памяшкання Банка.

Што рабіць, калі забыўся Ключ доступу?

У выпадку, калі Вы забыліся ці згубілі Ключ доступу, неабходна пры ўваходзе ў Мабільны Банк выбраць закладку "Змяніць карыстальніка". Далей увесці свае існуючыя Лагін і Пароль і стварыць новы Ключ доступу.

Як аформіць карыстанне індывідуальным сейфам?

Для афармлення карыстання індывідуальным сейфам неабходна заключыць з банкам дагавор на карыстанне сейфам і ўнесці плату за карыстанне сейфам, размясціць гарантыйны дэпазіт грошай. Дагавор на карыстанне сейфам заключаецца пры наяўнасці пашпарта Кліента.

Што такое Плацежны пароль?

Плацежны пароль - гэта шматразовы сакрэтны код, які выкарыстоўваецца для пацверджання кліентам здзяйснення аперацый з дапамогай Дабрабыт-анлайн. Плацежны пароль усталёўваецца (змяняецца) Кліентам самастойна ў раздзеле "Настройкі".

Як аплачваецца арэнда індывідуальнай ячэйкі?

Паслугі Банка па арэндзе індывідуальных ячэяк Кліенты аплочваюць адразу за ўвесь перыяд арэнды ячэйкі.