Пытанне-Адказ

Не, магчымасцямі сістэмы дадзеная опцыя пакуль не прадугледжана.

Сэрвіс даступны для фізічных асоб - кліентаў Банка Дабрабыт, якія з'яўляюцца абанентамі аператараў мабільнай сувязі A1, МТС, Life :).

Паведамленне сістэмы пра тое, што набраны няправільны логін і (ці) пароль, выдаецца толькі ў адным выпадку — калі набраны няправільны логін і (ці) пароль. Праверце правільнасць уводу знакаў яшчэ раз.
Найболей часта сустракаюцца гэтыя недакладнасці пры ўводзе дадзеных:
- Заміж літары <O> набіраецца лічба <0> і наадварот.
- Заміж літары <U> набіраецца літара <V> і наадварот.
- Заміж лацінскіх літар набіраюцца адпаведныя ім па напісанні рускія літары.
Калі ж гэта не дапамагло, закройце доступ у сістэму і адкрыйце яго зноў. У гэтым выпадку трэба набраць новыя значэнні логіна і пароля ў прыладзе самаабслугі.

Паслуга прадастаўляецца кліентам без збірання платы.

Вам трэба звярнуцца да спецыялістаў сістэмы "Разлік" па тэлефоне 141 (тэлефанаванне са стацыянарнага тэлефона дармовае).

Падключэнне Дабрабыт-анлайн кліент ажыццяўляе самастойна, праходзячы рэгістрацыю па адрасе: online.bankdabrabyt.by або ў загружанай з маркета праграме, адпаведнай аперацыйнай сістэме мабільнай прылады (iOS альбо Android). Для рэгістрацыі неабходна:
- выканаць уваход у меню Паслугі "Рэгістрацыя";
- увесці лацінкай без прабелаў 14-цізнакавы ідэнтыфікацыйны нумар (з пашпарта);
- увесці апошнія 4 лічбы нумара плацежнай карткі альбо нумар любога дагавору з Банкам Дабрабыт і націснуць кнопку "Далей";
- прыдумаць Лагін;
- прыдумаць Пароль;
- увесці ў прапанаванае поле Код пацверджання, атрыманы ў SMS.

Статус "А" азначае, што аперацыя завершана паспяхова, аднак грашовыя сродкі не спісаны з рахунку, а знаходзяцца ў блакаванні (недаступныя для выкарыстання) да моманту пацверджання фінансавага спісання, якое павінен выставіць у апрацоўку банк, што абслугоўвае кропку, дзе Вы здзейснілі аперацыю.
Пасля завяршэння ўсіх разлікаў паміж банкамі і спісання сродкаў з рахунку статус аперацыі змяняецца на "F".

SMS з кодам пацверджання рэгістрацыі прыходзіць на нумар мабільнага тэлефона, зарэгістраваны ў банку. Калі нумар тэлефона, прадастаўлены ў банк, няправільны, неабходна звярнуцца ў банк з дакументам, які сведчыць асобу, з просьбай змяніць нумар тэлефона.

Банк Дабрабыт не з'яўляецца афіцыйным прадстаўніком сістэмы PayPal і не кансультуе з нагоды механізмаў яе функцыянавання. Усе пытанні, злучаныя з працэдурай рэгістрацыі, парадкам здзяйснення аперацый, зваротам сродкаў і да т. п. Вам трэба адрасаваць дадзенай сістэме электронных плацяжоў.

Дадзены тып памылкі з вялікай верагоднасцю азначае, што ў банку адсутнічае або паказаны не дакладна нумар мабільнага тэлефона. Для змянення або дадання нумара мабільнага тэлефона, неабходна звярнуцца ў офіс банка з дакументам, які сведчыць асобу і аформіць адпаведную заяўку. Асабістая прысутнасць кліента для змены нумара тэлефона абумоўлена мерамі бяспекі і прыватнасці дадзеных.

Прадметам банкаўскага захоўвання могуць быць розныя каштоўнасці - грашовыя сродкі, каштоўныя паперы, каштоўныя металы, каштоўныя і напаўкаштоўныя камяні, дакументы і іншыя рэчы, якія прадстаўляюць каштоўнасць для Вас (лісты, рукапісы, ювелірныя вырабы, прадметы мастацтва і інш.).

Ключ доступу - гэта 4-хзнакавае лічбавае значэнне, якое ўводзіцца (неабходна самому прыдумаць) кліентам пры рэгістрацыі ў Дабрабыт-анлайн (Мабільны Банк). Ключ доступу з'яўляецца дадатковым фактарам ідэнтыфікацыі кліента і выкарыстоўваецца пры кожным ўваходзе ў Мабільны Банк. Для дадатковай ідэнтыфікацыі даступная паслуга ўваходу па TouchID для прылад, якія падтрымліваюць указаную функцыю.

Нельга выкарыстоўваць ячэйкі для захоўвання пажаранебяспечных, выбухованебяспечных, радыеактыўных, атрутных і іншых рэчываў і прадметаў, якія ўяўляюць пагрозу для здароўя, жыцця людзей і навакольнага асяроддзя, зброі, наркатычных сродкаў і іншых рэчываў і прадметаў, ад якіх у перыяд захоўвання могуць зыходзіць моцныя пахі, гукі , святленні і выпраменьванні, вібрацыі, шумы, змена тэмпературы, вылучэнне вадкасцяў і газаў і іншыя падобныя з'явы, спалучаныя з немагчымасцю нармальнага выкарыстання памяшкання Банка.

У выпадку, калі Вы забыліся ці згубілі Ключ доступу, неабходна пры ўваходзе ў Мабільны Банк выбраць закладку "Змяніць карыстальніка". Далей увесці свае існуючыя Лагін і Пароль і стварыць новы Ключ доступу.

Для афармлення карыстання індывідуальным сейфам неабходна заключыць з банкам дагавор на карыстанне сейфам і ўнесці плату за карыстанне сейфам, размясціць гарантыйны дэпазіт грошай. Дагавор на карыстанне сейфам заключаецца пры наяўнасці пашпарта Кліента.

Плацежны пароль - гэта шматразовы сакрэтны код, які выкарыстоўваецца для пацверджання кліентам здзяйснення аперацый з дапамогай Дабрабыт-анлайн. Плацежны пароль усталёўваецца (змяняецца) Кліентам самастойна ў раздзеле "Настройкі".

Паслугі Банка па арэндзе індывідуальных ячэяк Кліенты аплочваюць адразу за ўвесь перыяд арэнды ячэйкі.

У выпадку, калі Вы забыліся ці згубілі Плацежны пароль, можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр банка па тэл .: (017) 237-97-97 або па кароткім нумары 5-222-111 (МТС, A1, Life) для аднаўлення пароля.
Таксама даступная функцыя перарэгістрацыі. Для гэтага неабходна выбраць пункт "Рэгістрацыя" і нанова прайсці працэдуру рэгістрацыі, стварыўшы новыя Лагін і Пароль. Пры гэтым уся інфармацыя ў асабістым кабінеце застанецца нязменнай, за выключэннем плацёжнага пароля. Плацежны пароль неабходна задаць нанова ў пункце "Настройкі".

Так, з 04.04.2012 г. з'явілася магчымасць аплачваць паслугі АРІП праз банкаматы Банка.

У выпадку, калі Вы забыліся Лагін і / або Пароль, можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр банка па тэл. (017) 237-97-97 або па кароткім нумары 5-222-111 (МТС, A1, Life) для аднаўлення даных.
Таксама даступная функцыя перарэгістрацыі. Для гэтага неабходна выбраць пункт «Рэгістрацыя» і нанова прайсці працэдуру рэгістрацыі, стварыўшы новыя Лагін і Пароль. Пры гэтым уся інфармацыя ў асабістым кабінеце застанецца нязменнай, за выключэннем плацёжнага пароля. Плацежны пароль неабходна задаць нанова ў пункце "Настройкі".