RU

BY

Аб банку
by
Прыватным асобамМалому бізнесуКорпо бізнесу
Аддзяленні і банкаматы
Прыватныя асобы
  • Прыватныя асобы
  • Малы бізнес
  • Карпаратыўны бізнес
  • Прыватныя асобы
  • Малы бізнес
  • Карпаратыўны бізнес
  • Аб банку
  • Аддзяленні і банкаматы
  • Курсы валют
A
A
A

5 222 111

  • Аб банку

  • Раскрыццё інфармацыі

  • Фінансавым інстытутам

Аб банку
  • Кантакты
  • Рэквізіты
  • Аддзяленні і банкаматы
  • Кар'ера ў банку
  • Графік прыёму грамадзян
  • Навіны
  • Пра рэбрэндынг Банка Дабрабыт
  • Лагатып і брэндбук
  • Скульптура "Манета"
  • Напісаць у Банк Дабрабыт
  • Адправіць электронны зварот
Раскрыццё інфармацыі
  • Раскрыццё інфармацыі
  • Раскрыццё інфармацыі на рынку каштоўных папер
  • Фінансавая справаздачнасць
  • Інфармацыя аб выкананні нарматываў бяспечнага функцыянавання банка
  • Палітыка апрацоўкі персанальных дадзеных
  • Ліцэнзіі і дазволы
  • Рэалізуемая маёмасць
  • Пераход на IBAN і BIC
  • Тэндэры
  • FATCA
Фінансавым інстытутам
  • Фінансавым інстытутам
  • Комплаенс
  • Прэзентацыя для фінансавых інстытутаў
  • Ліцэнзіі і дазволы
  • Зваротная сувязь

Інтэрнэт-банк

Галоўная
●
Аб банку
●
Обращение
●
Электронныя звароты

Электронныя звароты

Вы можаце задаць цікавыя для Вас пытанні спецыялістам нашага банка, калі выберыце адпаведную тэму і пакінеце e-mail.

Пры адпраўцы электронных зваротаў (заяў, прапаноў, скаргаў) у поле "Тэма ліста" выберыце "Звароты (заявы, прапановы, скаргі)".

Каб атрымаць арыгінал крэдытнай дамовы, заключанай у Дабрабыт-анлайн, а таксама інфармацыю аб умовах крэдыту, выберыце "Анлайн-крэдыты" у полі "Тэма ліста".

Установленные требования к электронным обращениям:

Cкачать документ PDF



  • Няма прымацаваных файлаў Дапушчальныя тыпы файлаў: jpeg, png, tiff, pdf, doc, docx



















Я понимаю и соглашаюсь с тем, что ОАО "Банк Дабрабыт" вправе осуществлять сбор, обработку, хранение моих персональных данных, а также пользование ими (в том числе с привлечением программно-технических комплексов третьих лиц при условии заключения с ними договоров о неразглашении конфиденциальной информации).

Парадак разгляду зваротаў

Звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня, наступнага за днём рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за 1 месяц.

Звароты грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, юрыдычных асоб у выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года N 300-З (рэд. ад 15.07.2015) "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", могуць быць:

  • разгледжаны банкам па сутнасці;
  • пакінуты банкам без разгляду па сутнасці;
  • адкліканы заяўнікам.

Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, і заяўнікам накіраваны адказы, за выключэннем выпадкаў устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Застаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай ці рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх. зваротаў;
  • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Дадатковая інфармацыя

Водгук звароту ажыццяўляецца шляхам падачы заяўнікам адпаведнай пісьмовай заявы. Электронны зварот таксама можа быць адкліканы шляхам накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Адказы на звароты, якія паступілі ў банк і яго ўстановы, або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў суд, у парадку і тэрміны, устаноўленыя заканадаўствам.

Узнагароды
Лепшы банк з нацыянальным капіталам
Брэнд года 2020
Скульптура "Манета"
Брэнд года 2020
Картка "Матуля"
ЛІДЭР па аб'ёме таргоў на біржавым валютным рынку ў 2020 годзе
Карысныя прадукты:
  • Уклад "Шчодры"
  • Пакет паслуг "БЕЛКАРТ-ПРЭМІУМ"
  • Пакет паслуг "Пенсійны"
Паслугі для кліентаў:
  • Пагашэнне крэдыта анлайн
  • Папаўненне рахунка анлайн
Аб нашым банку:
  • Раскрыццё інфармацыі
  • Рэквізіты
  • API

© 2002 — 2023 Банк Дабрабыт» Інфармацыя, размешчаная на сайце, з'яўляецца даведачнай

Распрацоўка сайта: Медыя Лайн
Карысныя прадукты:
  • Уклад "Шчодры"
  • Пакет паслуг "БЕЛКАРТ-ПРЭМІУМ"
  • Пакет паслуг "Пенсійны"
Паслугі для кліентаў:
  • Пагашэнне крэдыта анлайн
  • Папаўненне рахунка анлайн
5 222 111

© 2002 — 2023 Банк Дабрабыт» Інфармацыя, размешчаная на сайце, з'яўляецца даведачнай

Распрацоўка сайта: Медыя Лайн
Карысныя прадукты:
  • Уклад "Шчодры"
  • Пакет паслуг "БЕЛКАРТ-ПРЭМІУМ"
  • Пакет паслуг "Пенсійны"

© 2002 — 2023 Банк Дабрабыт» Інфармацыя, размешчаная на сайце, з'яўляецца даведачнай

Распрацоўка сайта: Медыя Лайн
Файлы CookieОАО "Банк Дабрабыт" использует на своем сайте анонимные данные, передаваемые с помощью файлов cookie. Для запрета использования файлов cookie воспользуйтесь соответствующими настройками своего браузера.
Хочу отключить файлы cookie