Зваротам грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрыемцаў адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З (рэд. ад 15.07.2015) "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб" зварот выкладаецца на беларускай ці рускай мовах.

Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб".

Cпампаваць дакумент PDF
Пісьмовыя звароты
Пісьмовыя звароты падаюцца пасланцам (кур'ерам), па пошце, падчас асабістага прыёму, шляхам занясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.
Больш падрабязна
Пісьмовыя звароты

Пісьмовыя звароты падаюцца пасланцам (кур'ерам), па пошце, падчас асабістага прыёму, шляхам занясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.

Кніга заўваг і прапаноў вядзецца ў цэнтральным офісе (г. Мінск, вул. Камуністычная, 49, пам.1), у кіраваннях па абласцях, а таксама ў кожным цэнтры банкаўскіх паслуг.

Пісьмовыя звароты грамадзян (з выняткам заўваг і (ці) прапаноў, якія ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі) павінны мець:

  • назва ААТ "Банк Дабрабыт" ці яго структурнага падраздзялення або пасада асобы, якому скіраваны зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месцы знаходжання);
  • пераказ сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

  • назва ААТ "Банк Дабрабыт" ці яго структурнага падраздзялення або пасада асобы, якому скіраваны зварот;
  • поўная назва юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • пераказ сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка ці асобы, упаўнаважанага ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка ці асобы, упаўнаважанага ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты, запэўненую друкам юрыдычнай асобы.

Да пісьмовых зваротаў, што падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, што пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронны зварот
Адказы скіроўваюцца ў электронным відзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым відзе на адрас месца жыхарства грамадзяніна ці месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, усталяваных Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З
Больш падрабязна
Электронны зварот

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
  • пераказ сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • поўная назва юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • пераказ сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанага падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка ці асобы, упаўнаважанага ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты, запэўненую друкам юрыдычнай асобы;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты грамадзян

Электронныя звароты юрыдычных асоб

Адказы на электронныя звароты скіроўваюцца ў электронным відзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым відзе на адрас месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна ці месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, усталяваных Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З (рэд. ад 15.07.2015) "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб".

Адказы на электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, што носяць масавы характар, змесцаваны ў падпадзеле ˮЧаста задаваныя пытанні“. Адказы (апавяшчэнні) на такія звароты не скіроўваюцца.

Часта задаваныя пытанні

Зваротам павінны быць разгледжаны не познае 15 дзён з дня, што ідзе за днём рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.

Парадак разгляду зваротаў

Звароты грамадзян, індывідуальных прадпрыемцаў, юрыдычных асоб у выпадках, усталяваных Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года N 300-З (рэд. ад 15.07.2015) "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб", могуць быць:

  • разгледжаны банкам па сутнасці;
  • пакінуты банкам без разгляду па сутнасці;
  • адкліканы заяўнікам.

Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, і заяўнікам скіраваны адказы, з выняткам выпадкаў усталяваных Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб".

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якім):

  • выказаны не на беларускай ці рускай мове;
  • не ўтрымваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месцы жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
  • нне ўтрымваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адраса яго месцы знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка ці твары, упаўнаважанага ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • утрымваюць тэкст, што не паддаецца чытанню;
  • утрымваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы ці выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам пра канстытуцыйнае судаводства, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, што вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам пра адміністрацыйныя працэдуры або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўсталяваны іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • утрымваюць пытанні, што не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без паважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымваюцца новыя акалічнасці, што маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена ліставанне.

Адзыў звароту ўжыццяўляецца шляхам падачы заяўнікам адпаведнай пісьмовай заявы. Электронны зварот таксама можа быць адклікана шляхам кірунку заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў скіраваны электронны зварот.

Парадак абскарджання

Адказы на звароты, што паступілі ў банк і яго ўстановы, ці вырашэнне пра пакіданне звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў суд, у парадку і тэрміны, усталяваныя заканадаўствам.

Асабісты прыём
Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрыемцаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Банку праводзіцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З (рэд. ад 15.07.2015)
Больш падрабязна
Асабісты прыём

Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрыемцаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Банку праводзіцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З (рэд. ад 15.07.2015) "Пра звароты грамадзян і юрыдычных асоб", Інструкцыяй па справаводстве ААТ «Банк Дабрабыт», зацверджанай Пратаколам Кіравання ад 01.07.2015 №33. паводле зацверджанага графіка прыёму наведнікаў па адрасе: г. Мінск, вул. Камуністычная, 49, пам.1:

  • Ліхагруд Ігар Віктаравіч (Старшыня ўправы ААТ «Банк Дабрабыт»): першы аўторак месяца з 15:00 па 16:30;
  • Валадзько Аляксандр Феліксавіч (Намеснік Старшыні ўправы ААТ «Банк Дабрабыт»): трэці чацвер месяца з 15:00 па 16:30;
  • Ваўчок Дзмітры Мікалаевіч (Намеснік Старшыні ўправы ААТ «Банк Дабрабыт»): чацвёрты чацвер месяца з 15:00 па 16:30;
  • Клачко Аляксандр Леанідавіч (Намеснік Старшыні ўправы ААТ «Банк Дабрабыт»): другая серада месяца з 15:00 па 16:30;
  • Дарожкін Аляксандр Уладзіміравіч (Галоўны бухгалтар ААТ «Банк Дабрабыт»): чацвёрты панядзелак месяца з 15.00 па 16.30.

Запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца па тэлефонах: +375 (17) 239-17-00 i +375 (17) 239-17-01.

Пры звароце на асабісты прыём пры сабе трэба мець дакументы, што сведчаць асобу (пашпарт, дазвол на жыхарства, пасведчанне ўцекача). Прадстаўнікі заяўнікаў павінны падаць дакументы, што пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.