Крэдыты
  • Рэкамендуемы прадукт
  • Спажывецкі крэдыт "на АСАБІСТАЕ"
  • Вы можаце скарыстацца нашай паслугай і аплаціць крэдыт з карткі любога банка і анлайн

  • Пакінуць заяўку
Карткі
Уклады
Як можна аформіць картку Банка?

Зрабіць заяўку на выпуск плацежнай карткі можна ў MMBANK–Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк) ці звярнуўшыся ў офіс Банка з дакументам, які сведчыць асобу.

Якія карткі выпускае Банк?

Банк Дабрабыт эмітуе карткі плацежных сістэм Visa International (Classic, Gold, Platinum) і Mastercard Worldwide (Standard, Gold).

Як можна папоўніць картку Банка?

Папаўненне карткі магчыма:

  • праз АРІП з выкарыстаннем дыстанцыйных каналаў абслугоўвання любых іншых банкаў (інтэрнэт-банк, мабільны банк, банкаматы, інфакіёскі, і г.д.), а таксама ў аддзяленнях паштовай сувязі РУП «Белпошта»
  • на сайце банка www.bankdabrabyt.by з карткі любога беларускага Банка;
  • шляхам пераводу грашовых сродкаў паміж карткамі ў MMBANK–Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк). Пераводы магчымы з картак любога беларускага Банка;
  • у касах Банка Дабрабыт.
Як заблакіраваць картку ў выпадку яе страты / крадзяжу і інш.?

Заблакіраваць картку можна ў MMBANK-Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк) у раздзеле «Карткі» ці па тэлефоне службы падтрымкі кліентаў, паказаным на абаротнай старонцы карткі: +375 17 239 19 99 (кругласуткава), а таксама пры асабістым звароце ў офіс Банка.

Што такое 3-D SECURE?

3-D SECURE – тэхналогія, заснаваная на дадатковай аутэнтыфікацыі трымальніка карткі з ужываннем аднаразовага пароля, дазваляе абараніць трымальніка карткі ад несанкцыяніраваных спісанняў, бо робіць працэс правядзення плацяжоў у сетцы Інтэрнэт больш бяспечным.

Як гэта працуе?

Калі ў Вас паключана тэхналогія 3-D Secure, то на пэўным этапе аплаты тавараў і паслуг у сетцы Інтэрнэт на ваш нумар тэлефона (паказаны пры падключэнні тэхналогіі) Банк аўтаматычна высылае ў SMS-паведамленні аднаразовы пароль, які неабходна ўвесці для паспяховага завяршэння аплаты. Паслуга даецца бясплатна. Пры афармленні новых плацежных картак з 21.10.2016 тэхналогія 3-D Secure падключаецца аўтаматычна на нумар тэлефона, дадзены трымальнікам карткі пры яе афармленні.

Не прыходзіць пароль 3D Secure

Па ўсіх картках, эмітаваных Банкам, пры іх выдачы падключаецца паслуга 3D Secure. Калі па нейкіх прычынах не прыходзіць аднаразовы код пацвярджэння, неабходна ў MMBANK-Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк) у раздзеле «Карткі» праверыць настройкі паслугі: ці падключана паслуга і зверыць нумар тэлефона, паказаны ў настройках. Пры неабходнасці, трэба падключыць паслугу і/ці змяніць нумар тэлефона. Калі праблема не вырашаецца, трэба звярнуцца ў Банк.

Як змяніць Пакет SMS-апавяшчэння?

Змена Пакета SMS-апавяшчэння даступна ў MMBANK-Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк) або пры асабістым звароце ў офіс Банка.

Па якіх картках можна падключыць Samsung Pay? Колькі каштуе паслуга?

Па ўсіх картках, эмітаваных Банкам, даступна падключэнне сэрвісу мабільных плацяжоў Samsung Pay. Банк не збірае плату за падключэнне і карыстанне паслугай.

Па якіх картках Банка можна атрымаць Cash-back?

Банк выплачвае узнагароду за здзяйсненне безнаяўных аперацый па картках:

  • па лічных картках, аформленых у рамках Пакета паслуг «Давай-Давай»;
  • па зарплатных картках, аформленых у рамках Пакетаў паслуг «Зарплатны бонус» і «Зарплатны Эліт».

Узнагарода выплачваецца згодна з Дагаворам пра ўдзел у праграме лаяльнасці трымальнікаў банкаўскіх плацежных картак.

Якія ліміты ўсталёўваюцца па картках? Як іх змяніць?

Па усіх картках, якія выпускаюцца і перавыпускаюцца з 19.09.2018, усталёўваюцца наступныя сутачныя ліміты на ажыццяўленне аперацый:

Найменне ліміта (абмежавання) Сума абмежавання ў суткі
Зняцце гатоўкі з выкарыстаннем карткі 2000 даляраў ЗША ў эквіваленце
Ажыццяўленне расходных (наяўных і безнаяўных) аперацый з выкарыстаннем карткі 5000 даляраў ЗША ў эквіваленце
Ажыццяўленне аперацый у сетцы Інтэрнэт 500 даляраў ЗША ў эквіваленце

Гэтыя ліміты могуць быць зменены самастойна ў MMBANK-Online (Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк) у раздзеле «Карткі» ці ў офісе банка. Змяненне лімітаў адбываецца ў рэжыме online.



Як засцерагчы сябе ад небяспекі пры разліках у сетцы Інтэрнэт?

5 парад трымальнікам картак пры разліках у сетцы Інтэрнэт:

  • нікому не паведамляйце канфідэнцыяльную інфармацыю, паказаную на картцы: поўны нумар карткі, CVC/CVV-код, ПІН-код (уключаючы работнікаў банка);
  • падключыце ў банке паслугу 3D Secure (пажадана з дынамічным паролем) і здзяйсняйце аплату на сайтах, якія таксама падтрымліваюць гэтую тэхналогію;
  • пераканайцеся ў наяўнасці прэфікса https у адрасе інтэрнэт-крамы/сэрвісу і абразку ў выглядзе замочка ў адрасным радку сайта, на якім здзяйсняеце аплату. https сведчыць пра ахованае злучэнне пры перадачы даных, дзе s азначае secure, гэта значыць бяспечны;
  • падключыце паслугу SMS-апавяшчэнне для аператыўнага кантролю за выдаткаваннем сродкаў з карткі і заўсёды майце хуткі спосаб заблакіраваць картку (мабільная праграма, тэлефон кантакт-цэнтра;
  • ужывайце для разлікаў у сетцы Інтэрнэт асобную картку з іншым рахункам і папаўняйце яе непасрэдна перад здзяйсненнем плацяжу.

Гэта толькі базавыя прынцыпы бяспекі, якіх неабходна прытрымлівацца пры разліках у сетцы Інтэрнэт. З-за таго, што банкі самі зацікаўлены ў захаванасці сродкаў і бяспечнасці плацяжоў трымальнікамі картак, вам заўсёды дадуць кансультацыю ў абслуговым банке.

На сайце рэгулятара таксама размешчаны Рэкамендацыі па бяспечнаму выкарыстанню банкаўскіх плацежных картак.

Што рабіць, калі банкамат не вярнуў картку?
  • у першую чаргу заблакіруйце картку;
  • патэлефануйце ў банк, які абслугоўвае банкамат, і даведайцеся, якім чынам вы можаце вярнуць сваю картку. Амаль заўсёды на банкамаце паказаны тэлефоны службы падтрымкі кліентаў.
  • звярніцеся ў свой банк, які выдаў вам картку, і паведаміце пра тое, што здарылася.