Ці неабходна ўносіць змены ў дагаворы/перазаключаць дагаворы, заключаныя з ААТ "Банк Дабрабыт" пры закрыцці пункта продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Не, пераафармленне дагаворных адносін не патрабуецца: усе дагаворы (крэдытныя, дэпазітныя, дагаворы на адкрыццё бягучых рахункаў, у тым ліку з выкарыстанне банкаўскіх плацежных картак, і г.д.) працягваюць дзейнічаць да поўнага выканання абавязацельстваў з абодвух бакоў - Банка і Кліента.

Дзе і як я магу абслугоўвацца пасля зачынення кропкі продажаў (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

У сувязі з закрыццём далейшае абслугоўванне будзе ажыццяўляцца, у першую чаргу, ва ўпраўленні па вобласці, у якой закрываецца кропка продажаў.

Прадастаўленне паслуг даступна кліентам Банка таксама ў любым пункце продажаў Банка, з актуальным пералікам якіх, уключаючы пералік паслуг і рэжым працы, можна азнаёміцца ​​ў раздзеле «Аддзяленні і банкаматы» на афіцыйнай старонцы Банка ў сетцы Інтэрнэт.

Акрамя таго, кліентам Банка даступны максімальна поўны пералік паслуг у фармаце 24/7 у сістэмах дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання Банка «Дабрабыт-Анлайн» (Інтэрнэт-банк і мабільнае прыкладанне Банка).

Дзе мне спампаваць мабільны дадатак "Дабрабыт-анлайн"?
Калі ў мяне смартфон з аперацыйнай сістэмай iOS:

На жаль, 22 сакавіка 2022 года мабільны дадатак "Дабрабыт-анлайн" быў выдалены з App Store. Спампаваць яго можна будзе толькі пасля аднаўлення дадатку ў краме. Мы прыкладаем усе намаганні для вырашэння пытання ў максімальна кароткія тэрміны. Пакуль мы рэкамендуем карыстацца Інтэрнэт-банкам.


Калі ў мяне смартфон з аперацыйнай сістэмай Android:

Для таго, каб усталяваць прыкладанне Дабрабыт-анлайн для аперацыйнай сістэмы Android, Вам неабходна выканаць наступныя крокі:

  • націснуць кнопку "Спампаваць для Android":
  • адкрыць запампаваны файл;
  • ўсталяваць мабільнае прыкладанне Дабрабыт-анлайн.

У працэсе ўстаноўкі/спампоўкі Вам спатрэбіцца даць згоду на ўстаноўку з неправеранай крыніцы.


Калі ў мяне смартфон Huawei:

Для таго, каб усталяваць прыкладанне Дабрабыт-анлайн на прыладу Huawei, Вам неабходна выканаць наступныя крокі:

  • націснуць кнопку "Спампаваць для Huawei" для пераходу ў AppGallery:
  • націснуць кнопку "Усталяваць".

Як мне зарэгістравацца ў "Дабрабыт-анлайн"?
  1. Калі я спампаваў(ла) і ўсталяваў(ла) мабільны дадатак Дабрабыт-анлайн:
    • Адкрыйце прыкладанне і націсніце кнопку "Увайсці";
    • Увядзіце нумар дакумента, які засведчвае асобу (калі ў Вас пашпарт РБ або від на жыхарства, увядзіце ідэнтыфікацыйны нумар дакумента);
    • Увядзіце запытаныя дадзеныя па адным з Вашых прадуктаў: ​​картка, рахунак, уклад або крэдыт у адпаведнасці з інфармацыяй на экране;
    • Задайце ключ доступу для ўваходу ў дадатак. Таксама Вам будзе прапанавана да выкарыстання Touch ID (Face ID) пры наяўнасці;
    • Мабільнае прыкладанне гатова да працы. Азнаёміцца ​​з інфармацыяй аб пачатку працы ў дадатку можна тут. Дадатковая інфармацыя аб магчымасцях прыкладання размешчана тут.
  2. Калі ў мяне няма магчымасці спампаваць і ўсталяваць мабільнае прыкладанне Дабрабыт-анлайн:
    • Перайдзіце на старонку Інтэрнэт-банка;
    • Націсніце кнопку "Рэгістрацыя";
    • У блоку «Калі ў Вас ёсць прадукт, абярыце яго і працягнеце рэгістрацыю:» націсніце на кнопку з указаннем прадукта, які ў Вас аформлены ў Банку: банкаўская плацежная картка, бягучы рахунак, крэдыт або ўклад (дэпазіт);
    • Увядзіце запытаныя дадзеныя ў адпаведнасці з інфармацыяй на экране;
    • Задайце лагін, прыдумайце і пацвердзіце пароль, а таксама прыдумайце і пацвердзіце плацежны пароль. Для пацверджання ўведзеных даных увядзіце SMS-код, адпраўлены на нумар мабільнага тэлефона, указанага Вамі раней у Банку і захаванага ў праграмным комплексе Банка;
    • Азнаёміцеся з Дагаворам аказання паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, размешчанага па спасылцы на старонцы рэгістрацыі, і пацвердзіце азнаямленне шляхам прастаўлення птушкі ў чэк-боксе:

    • Націсніце кнопку "Зарэгістравацца";
    • Гатова. Вы можаце праглядаць аперацыю аб Вашых прадуктах у Банку і здзяйсняць аперацыі ў Інтэрнэт-банку.
Дата вяртання майго безадзыўнага ўкладу (дэпазіту) выпадае на перыяд пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе / населеным пункце. Як будзе ажыццяўляцца вяртанне грашовых сродкаў?
  1. Нават пасля закрыцця пункту продажу (офісу, цэнтра банкаўскіх паслуг і г.д.) у Вашым горадзе/населеным пункце Вы можаце перааформіць Ваш уклад (дэпазіт), выбраўшы прыдатны варыянт у раздзеле Уклады на сайце Банка ў сетцы Інтэрнэт, на выгадных умовах праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк). Інструкцыя аб парадку адкрыцця ўкладу (дэпазіту) онлайн, без наведвання кропак продажаў Банка, размешчана тут.
  2. Калі ў Вас ёсць дзеючая банкаўская плацежная картка ў валюце, якая супадае з валютай Вашага ўкладу (дэпазіту):
    • у дату заканчэння тэрміну дзеяння Вашага ўкладу (дэпазіту):
      • Зайдзіце ў паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
      • Перайдзіце ва ўкладку Прадукты > Уклады > Уклад (дэпазіт), які неабходна закрыць;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • У полі "На" абярыце банкаўскую плацежную картку, на якую неабходна пералічыць грашовыя сродкі пры закрыцці ўкладу;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • Гатова, грашовыя сродкі будуць залічаны на Вашу банкаўскую плацежную картку і стануць даступныя для выкарыстання на працягу 30 хвілін.
  3. Калі ў Вас уклад (дэпазіт) у беларускіх рублях і няма дзейнай банкаўскай плацежнай карткі ў беларускіх рублях:
    • Вы можаце выпусціць банкаўскую плацежную картку ў рамках аднаго з наступных пакетаў: «РАЗАМ.СТАРТАВЫ», «Матуля» або « Белкарт-Прэміум» у беларускіх рублях праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк) з дастаўкай поштай на пазначаны пры замове Вамі адрас. Інструкцыю па выпуску карткі Вы знойдзеце тут;
    • у дату заканчэння тэрміну дзеяння Вашага ўкладу (дэпазіту):
      • Зайдзіце ў паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
      • Перайдзіце ва ўкладку Прадукты > Уклады > Уклад (дэпазіт), які неабходна закрыць;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • У полі "На" абярыце банкаўскую плацежную картку, на якую неабходна пералічыць грашовыя сродкі пры закрыцці ўкладу;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • Гатова, грашовыя сродкі будуць залічаны на Вашу банкаўскую плацежную картку і стануць даступныя для выкарыстання на працягу 30 хвілін.
  4. Калі ў Вас уклад (дэпазіт) у замежнай валюце і няма дзеючай банкаўскай плацежнай карткі ў валюце, якая супадае з валютай Вашага ўкладу (дэпазіту):
    • Вы можаце замовіць грашовыя сродкі ў валюце Вашага ўкладу (дэпазіту) у Кантакт-цэнтры Банка на дату вяртання Вашага ўкладу (дэпазіту) у любое бліжэйшае да Вас падраздзяленне ў парадку і ў межах лімітаў, устаноўленых Банкам на дату Вашага абарачэння. Актуальная інфармацыя аб лімітах і абмежаваннях знаходзіцца тут. У выпадку, калі Вы не можаце звярнуцца непасрэдна ў дату вяртання Вашага ўкладу, Вы можаце адкрыць бягучы рахунак у валюце Вашага ўкладу (дэпазіту) без спагнання камісійнай узнагароды праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк), калі ўмовамі дагавора не прадугледжана аўтаматычнае. адкрыццё такога рахунку ў выпадку незапатрабавання грашовых сродкаў у дату закрыцця. Для гэтага:
      • Зайдзіце ў паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
      • Перайдзіце ва ўкладку "Аформіць прадукт";
      • Націсніце кнопку «+ Адкрыць рахунак»;
      • Прагартайце і абярыце валюту рахунку;
      • Азнаёмцеся з умовамі дагавора рахунку і тарыфам Банка і пацвердзіце азнаямленне, працягнуўшы лятунок направа:

                

      • Націсніце кнопку «Адкрыць рахунак»;
      • Гатова. Рахунак адкрыты, і Вы можаце перавесці на яго Ваш дэпазіт;
      • Перайдзіце ва ўкладку Прадукты > Уклады > Уклад (дэпазіт), які неабходна закрыць;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • У полі "На" абярыце бягучы рахунак, на які неабходна пералічыць грашовыя сродкі пры закрыцці ўкладу;
      • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
      • Гатова, грашовыя сродкі будуць маментальна залічаны на Ваш бягучы рахунак.
    • У далейшым Вы можаце:
      • Замовіць на патрэбную Вам дату грашовыя сродкі ў Кантакт-цэнтры Банка ў любое бліжэйшае да Вас падраздзяленне ў парадку і ў межах лімітаў, устаноўленых Банкам на дату Вашага звароту. Актуальная інфармацыя аб лімітах і абмежаваннях знаходзіцца тут.
      • Пералічыць грашовыя сродкі ў аплату тавараў (работ, паслуг) праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк). Для гэтага
        • Зайдзіце ў паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
        • Перайдзіце ва ўкладку Прадукты > Рахункі > Рахунак, з якога хочаце здзейсніць аплату
        • Абярыце «Аплаціць»;
        • У якое адкрылася поле «Аплаціць» абярыце «Адвольны плацёж»;
        • Запоўніце неабходныя рэквізіты для аплаты;
        • У полі "Сума" увядзіце суму аплаты ў беларускіх рублях. Увага: камісія за перавод - 1 беларускі рубель;
        • Націсніце кнопку «Аплаціць»; Гатова, грашовыя сродкі будуць пералічаныя па ўказаных Вамі рэквізітах не пазней за наступны працоўны дзень.
      • Вы можаце ў дату заканчэння тэрміну дзеяння Вашага ўкладу (дэпазіту) закрыць яго на дзейную банкаўскую картку ў беларускіх рублях. Для гэтага:
        • Зайдзіце ў паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
        • Перайдзіце ва ўкладку Прадукты > Уклады > Уклад (дэпазіт), які неабходна закрыць;
        • Націсніце кнопку "Закрыць уклад";
        • У полі "На" абярыце банкаўскую плацежную картку, на якую неабходна пералічыць грашовыя сродкі пры закрыцці ўкладу;
        • Націсніце кнопку "Закрыць уклад". Увага: аперацыя будзе праведзена па дзейных курсах абмену валют на момант закрыцця ўкладу;
        • Гатова, грашовыя сродкі будуць залічаны на Вашу банкаўскую плацежную картку і стануць даступныя да выкарыстання на працягу 30 хвілін.

      У выпадку, калі ў Вас няма дзеючай банкаўскай карткі ў беларускіх рублях, Вы можаце яе выпусціць у рамках аднаго з наступных пакетаў: «РАЗАМ.СТАРТАВЫ », «Матуля» або "Белкарт-Прэміум" у беларускіх рублях праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк) з дастаўкай поштай на ўказаны пры заказе Вамі адрас. Інструкцыю па выпуску карткі Вы знойдзеце тут.

  5. Вы хочаце атрымаць наяўныя грашовыя сродкі:

    Вы можаце замовіць грашовыя сродкі ў Кантакт-цэнтры Банка ў любое найбліжэйшае да Вас падраздзяленне у парадку і ў межах лімітаў, устаноўленых Банкам на дату Вашага звароту. Актуальная інфармацыя аб лімітах і абмежаваннях знаходзіцца тут

Як аплачваць крэдыт/растэрміноўку, аформленыя ў Банку пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Працягваць аплачваць крэдыт/растэрміноўку, аформленыя ў Банку, Вы можаце:

  • праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк);
  • на сайце Банка, выбраўшы ў раздзеле Крэдыты - Аплаціць крэдыт (аплата з карткі любога банка);
  • праз АРІП праз дыстанцыйныя каналы абслугоўвання любых іншых банкаў (інтэрнэт–банк, мабільны банк, банкаматы, інфакіёскі і г.д.), а таксама аддзяленняў паштовай сувязі РУП "Белпошта".

Звяртаем Вашу ўвагу, што ўнесці плацёж праз АРІП або ў сістэме Дабрабыт-анлайн для пагашэння крэдыту, аформленага ў банку, можна кругласутачна (за выключэннем часу правядзення прафілактычных, рэгламентных або рамонтных работ, інфармацыя аб якіх публікуецца на сайце). Пры гэтым пагашэнне крэдыту будзе ажыццёўлена з улікам наступных асаблівасцей:

Пры ўнясенні плацяжу з 21:00 працоўнага дня (з 19:00 апошняга працоўнага дня месяца) да 03:00 наступнага дня:

паслуга "Поўнае пагашэнне крэдыту" будзе недаступная, даступна будзе толькі паслуга "Пагашэнне бягучай запазычанасці па крэдыце";

патрабаванне на аплату крэдытнай запазычанасці банкам не будзе выстаўляцца, плацельшчык самастойна павінен увесці суму плацяжу;

пры ажыццяўленні плацяжу пасля 19:00 у апошні працоўны дзень месяца, днём паступлення грашовых сродкаў лічыцца наступны банкаўскі дзень і будзе ставіцца ў лік пагашэння запазычанасці па крэдыце таксама на наступны банкаўскі дзень.

Пры ўнясенні плацяжу ў іншы час:

паслугі "Поўнае пагашэнне крэдыту" і "Пагашэнне бягучай запазычанасці па крэдыце" будуць даступныя;

банк сфармуе плацельшчыку актуальныя патрабаванні на аплату крэдытнай запазычанасці.

Як я змагу папоўніць сваю картку Банка Дабрабыт пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Так, папоўніць Вашу картку Вы можаце праз АРІП праз дыстанцыйныя каналы абслугоўвання любых іншых банкаў (інтэрнэт–банк, мабільны банк, банкаматы, інфакіёскі, і г.д.). Для гэтага зайдзіце ў Мабільны дадатак або Інтэрнэт-банкінг таго банка, з карткі якога Вы хочаце здзейсніць перавод. Выберыце галіну АРІП > Банкаўскія, фінансавыя паслугі > Банкі, НКФА > Банк Дабрабыт> Папоў. рахункі па ном. дагавора або Папоў. рахункі па нам. карткі> Увядзіце нумар дамовы ці карткі> Увядзіце суму. Прытрымліваючыся падказак на экране Вашага прылады, завяршыце аперацыю. Таксама даступна папаўненне з дапамогай:

  • WebPay;
  • Банкаматы Белгазпрамбанка з функцыяй кэш-рэсайклінгу.

З боку Банка Дабрабыт за правядзенне дадзенай аперацыі камісійнае ўзнагароджанне не спаганяецца.

Дзе я магу зняць грашовыя сродкі з банкаўскай плацежнай карткі Вашага Банка пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце? Ці будзе спаганяцца камісійнае ўзнагароджанне за зняцце грашовых сродкаў

Памеры лімітаў на зняцце грашовых сродкаў без спагнання камісійнага ўзнагароджання (пры іх наяўнасці), а таксама памеры ўзнагарод Банка, банкі-партнёры для зняцця грашовых сродкаў без спагнання камісіі залежаць ад Тарыфаў па ўмовах прадукту, у рамках якога выпушчана Ваша банкаўская плацежная картка. Актуальную інфармацыю пра Тарыфы Банка Вы знойдзеце тут.

Нагадваем, што ў рамках зарплатных праектаў і асабістых дэбетавых картак Банка зняцце без камісіі ажыццяўляецца ў банкаматах-партнёрах ААТ "Белгазпрамбанк" і ЗАТ "РРБ-Банк".

Зняцце наяўных па картках у рамках зарплатных праектаў і пакетаў паслуг "Матуля" без камісіі ажыццяўляецца ў банкаматах-партнёрах ААТ "Белгазпрамбанк", ЗАТ "РРБ-Банк", ЗАТ "Альфа-Банк".

Зняцце наяўных па картках у рамках пакетаў паслуг «Пенсійны» і «Базавы Пенсійны» ажыццяўляецца без камісіі ў банкаматах усіх банкаў.

Але рэкамендуем зважаць на папярэджанні на экране банкаматаў: слоікі, уладальнікі банкаматаў, могуць спаганяць камісію са свайго боку.

Ці змагу я карыстацца карткамі Банка пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Так, закрыццё кропкі продаж Банка (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) не азначае спыненне абслугоўвання Вашай банкаўскай плацежнай карткі. На тэрыторыі Рэспублікі Беларусь Вы можаце працягваць карыстацца Вашай карткай у межах яе тэрміна дзеяння:

  • здымаць наяўныя грашовыя сродкі ў адпаведнасці з умовамі прадукта, у рамках якога выпушчана Ваша плацежная картка, указанымі ў Тарыфах Банка;
  • ажыццяўляць плацяжы ў сістэме АРІП;
  • разлічвацца ў прадпрыемствах гандлю і сэрвісу.
Што мне рабіць, калі тэрмін дзеяння маёй банкаўскай плацежнай карткі заканчваецца пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Вы можаце замовіць новую картку па заканчэнні тэрміну дзеяння папярэдняй альбо пры пашкоджанні/страце картцы і г.д. праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк) з дастаўкай поштай на ўказаны пры заказе Вамі адрас. Інструкцыю па перавыпуску карткі Вы знойдзеце тут.

Таксама праз паслугу Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк) Вы можаце замовіць дадатковую картку ў беларускіх рублях да Вашага рахунку з дастаўкай поштай на пазначаны пры замове Вамі адрас. Інструкцыю па выпуску дадатковай карткі Вы знойдзеце тут.

Як я магу закрыць картку пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Калі Вы больш не плануеце карыстацца банкаўскай аплатнай карткай, то Вы можаце заблакаваць картку праз Дабрабыт-онлайн (Мабільны банк і Інтэрнэт-банк). Абярыце Прадукты > Карткі > Картку, якую трэба заблакаваць > Дзеянні > Заблакаваць > Назавіце прычыну блакіроўкі.

У адпаведнасці з умовамі дагавора бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку, Банк мае права ў аднабаковым парадку закрыць Рахунак, папярэдне паведаміўшы Кліента на сайце Банка не менш як за месяц, пры адначасовым выкананні наступных умоў:

  • адсутнасці грашовых сродкаў на Рахунку для плацяжоў на працягу 3 (трох) месяцаў з дня апошняга пералічэння з яго грашовых сродкаў;
  • адсутнасці грашовых сродкаў на Бягучым рахунку і Рахунку з карткай;
  • адсутнасці руху сродкаў па Бягучым рахунку і Рахунку з карткай (аперацыі налічэння працэнтаў не ўлічваюцца) на працягу 6 (шасці) месяцаў з даты здзяйснення апошняй аперацыі па Рахунку (тэрмін, на працягу якога па Рахунку адсутнічаў рух па прычыне накладання арышту, у разлік не прымаецца) );
  • адсутнічае арышт/блакіроўка/замарожванне сродкаў на рахунку;
  • адсутнасці дзеючых Картачак, выпушчаных да Рахунку з карткай;
  • адсутнасці дзеючых Крэдытных дагавораў/Дадатковых пагадненняў аб авердрафтным крэдытаванні, звязаных з Рахункам;
  • адсутнасці дзеючых спалучаных укладаў (дэпазітаў) да Рахунак.

Пры выкананні ўмоў, указаных вышэй, рахунак будзе зачынены па ініцыятыве Банка.

Таксама Банк праводзіць неабходныя мерапрыемствы па рэалізацыі магчымасці дыстанцыйнага закрыцця бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку з дапамогай Дабрабыт-анлайн.

Як я даведаюся, што мой крэдыт/растэрміноўка цалкам закрыты пасля закрыцця пункту продажу (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Атрыманне інфармацыі аб тым, ці закрыты крэдытны дагавор, магчыма з дапамогай тэлефоннага званка ў Кантакт-цэнтр па тэлефонах: +375 (29, 44, 25) 522-21-11, +375 (17) 237 97 97. Таксама крэдытны дагавор больш не будзе даступны ў раздзеле Прадукты - Крэдыты ў Дабрабыт-онлайн.

Як я магу атрымаць даведку/выпіску/ копію дамовы і г.д. па рахунку, крэдыце дыстанцыйна пасля зачынення кропкі продажаў (офіс, цэнтр банкаўскіх паслуг і г.д.) у маім горадзе/населеным пункце?

Вы можаце звярнуцца ў Банк шляхам напісання электроннага звароту на сайце Банка ў раздзеле Электронныя звароты.

Просьба папярэдне азнаёміцца ​​з Тарыфамі Банка і пры неабходнасці ўнесці камісійную ўзнагароду праз Дабрабыт-онлайн Плацяжы – Аплата паслуг Банка.

У выпадку, калі ў Вас засталіся яшчэ пытанні ці Вам патрэбна дапамога па прадуктах і паслугах Банка, будзем рады дапамагчы Вам у кругласутачным рэжыме па любым зручным для Вас канале сувязі з нашым Кантакт-цэнтрам:

  • па тэлефонах:

+ 375 17 237 97 97

МТС +375 29 5-222-111

A1 +375 44 5-222-111

life:) +375 25 5-222-111

  • у месэнджэрах і сацыяльных сетках:

Viber

Telegram

Facebook

Instagram