Крэдыты
  • Рэкамендуемы прадукт
  • Спажывецкі крэдыт "на АСАБІСТАЕ"
  • Вялікія пакупкі - лёгка!

  • Пакінуць заяўку
Карткі

Дабрабыт-анлайн (Інтэрнэт-Банк І Мабільны Банк)

Здаровы падыход да мабільнага банкінгу

  • Хуткае падключэнне
  • Зручнае меню з падказкамі
  • Простыя налады плацяжоў

УВАХОД У ІНТЭРНЭТ-БАНК

Скарыстайцеся паслугай Інтэрнэт-Банк або спампуйце мабiльны дадатак і атрымлівайце асалоду ад лёгкага і нагляднага працэсу кіравання сваімі фінансамі! Мы зрабілі яе менавіта такой, як Вы хацелі!
Хуткай, з зразумелым меню і гнуткімі наладамі плацяжоў!

  • Аплата тавараў і паслуг
  • Адкрыццё рахункаў
  • Заказ картак
  • Пераводы паміж карткамі
  • Афармленне / папаўненне / закрыццё дэпазітаў
  • Пагашэнне крэдытаў
  • Афармленне страхавых полісаў


Доступ у Дабрабыт-анлайн і правядзенне аперацый у сістэме даступныя 24 гадзіны ў дзень, 7 дзён на тыдзень (за выключэннем часу правядзення прафілактычных, рэгламентных або рамонтных работ, інфармацыя пра якія публікуецца на сайце).

Больш падрабязна

Звяртаем вашу ўвагу, што ўнесці плацёж для пагашэння крэдыту , аформленага ў банку, можна кругласутачна . Пры гэтым пагашэнне крэдыту будзе ажыццёўлена з улікам наступных асаблівасцяў:

Пры ўнясенні аплаты з 21:00 працоўнага дня (з 18:00 апошняга працоўнага дня месяца) да 03:00 наступнага дня:

  • паслуга "Поўнае пагашэнне крэдыту" будзе недаступная, даступная будзе толькі паслуга "Пагашэнне бягучай запазычанасці па крэдыту" ;
  • патрабаванне на аплату крэдытнай запазычанасці банкам не будзе выстаўляцца , плацельшчык самастойна павінен увесці суму плацяжу;
  • плацеж для пагашэння крэдыту будзе лічыцца паступіўшым у банк на наступны банкаўскі дзень і будзе ставіцца ў лік пагашэння запазычанасці па крэдыту таксама на наступны банкаўскі дзень.

Пры ўнясенні аплаты ў іншы час :

  • паслугі "Поўнае пагашэнне крэдыту" і "Пагашэнне бягучай запазычанасці па крэдыту" будуць даступныя;
  • банк сфармуе плацельшчыку актуальныя патрабаванні на аплату крэдытнай запазычанасці.

Таксама інфармуем, што зачыніць безадзыўны ўклад у дзень заканчэння яго тэрміну захоўвання ў сістэме Дабрабыт-анлайн магчыма да 21:00 у працоўныя дні (да 18:00 у апошні працоўны дзень месяца).


Што такое сэрвіс Дабрабыт-анлайн?

Дабрабыт-анлайн - гэта паслуга аддаленага банкаўскага абслугоўвання з выкарыстаннем праграмнага забеспячэння банка, размешчанага на сайце: www.bankdabrabyt.by (Інтэрнэт-Банк) і (або) з выкарыстаннем мабільнай праграмы, загружанай з маркета, адпаведнага аперацыйнай сістэме мабільнай прылады (Мабільны Банк).

Хто можа карыстацца гэтым сэрвісам?

Сэрвіс даступны для фізічных асоб - кліентаў Банка Дабрабыт, якія з'яўляюцца абанентамі аператараў мабільнай сувязі A1, МТС, Life :).

Колькі складае абаненцкая плата за карыстанне Дабрабыт-анлайн?

Паслуга прадастаўляецца кліентам без збірання платы.

Як падключыцца да Дабрабыт-анлайн?

Падключэнне Дабрабыт-анлайн кліент ажыццяўляе самастойна, праходзячы рэгістрацыю па адрасе: online.bankdabrabyt.by або ў загружанай з маркета праграме, адпаведнай аперацыйнай сістэме мабільнай прылады (iOS альбо Android). Для рэгістрацыі неабходна:

  • выканаць уваход у меню Паслугі "Рэгістрацыя";
  • увесці лацінкай без прабелаў 14-цізнакавы ідэнтыфікацыйны нумар (з пашпарта);
  • увесці апошнія 4 лічбы нумара плацежнай карткі альбо нумар любога дагавору з Банкам Дабрабыт і націснуць кнопку "Далей";
  • прыдумаць Лагін;
  • прыдумаць Пароль;
  • увесці ў прапанаванае поле Код пацверджання, атрыманы ў SMS.
На які нумар прыходзіць SMS з кодам пацверджання рэгістрацыі?

SMS з кодам пацверджання рэгістрацыі прыходзіць на нумар мабільнага тэлефона, зарэгістраваны ў банку. Калі нумар тэлефона, прадастаўлены ў банк, няправільны, неабходна звярнуцца ў банк з дакументам, які сведчыць асобу, з просьбай змяніць нумар тэлефона.

Пры рэгістрацыі выдае паведамленне "Памылка адпраўкі кода" або "Кліент не знойдзены". Што гэта азначае і што рабіць?

Дадзены тып памылкі з вялікай верагоднасцю азначае, што ў банку адсутнічае або паказаны не дакладна нумар мабільнага тэлефона. Для змянення або дадання нумара мабільнага тэлефона, неабходна звярнуцца ў офіс банка з дакументам, які сведчыць асобу і аформіць адпаведную заяўку. Асабістая прысутнасць кліента для змены нумара тэлефона абумоўлена мерамі бяспекі і прыватнасці дадзеных.

Што такое Ключ доступу?

Ключ доступу - гэта 4-хзнакавае лічбавае значэнне, якое ўводзіцца (неабходна самому прыдумаць) кліентам пры рэгістрацыі ў Дабрабыт-анлайн (Мабільны Банк). Ключ доступу з'яўляецца дадатковым фактарам ідэнтыфікацыі кліента і выкарыстоўваецца пры кожным ўваходзе ў Мабільны Банк. Для дадатковай ідэнтыфікацыі даступная паслуга ўваходу па TouchID для прылад, якія падтрымліваюць указаную функцыю.

Што рабіць, калі забыўся Ключ доступу?

У выпадку, калі Вы забыліся ці згубілі Ключ доступу, неабходна пры ўваходзе ў Мабільны Банк выбраць закладку "Змяніць карыстальніка". Далей увесці свае існуючыя Лагін і Пароль і стварыць новы Ключ доступу.

Што такое Плацежны пароль?

Плацежны пароль - гэта шматразовы сакрэтны код, які выкарыстоўваецца для пацверджання кліентам здзяйснення аперацый з дапамогай Дабрабыт-анлайн. Плацежны пароль усталёўваецца (змяняецца) Кліентам самастойна ў раздзеле "Настройкі".

Што рабіць, калі забыўся Плацежны пароль?

У выпадку, калі Вы забыліся ці згубілі Плацежны пароль, можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр банка па тэл .: (017) 237-97-97 або па кароткім нумары 5-222-111 (МТС, A1, Life) для аднаўлення пароля.
Таксама даступная функцыя перарэгістрацыі. Для гэтага неабходна выбраць пункт "Рэгістрацыя" і нанова прайсці працэдуру рэгістрацыі, стварыўшы новыя Лагін і Пароль. Пры гэтым уся інфармацыя ў асабістым кабінеце застанецца нязменнай, за выключэннем плацёжнага пароля. Плацежны пароль неабходна задаць нанова ў пункце "Настройкі".


Што рабіць, калі забыўся Лагін і / або Пароль?

У выпадку, калі Вы забыліся Лагін і / або Пароль, можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр банка па тэл. (017) 237-97-97 або па кароткім нумары 5-222-111 (МТС, A1, Life) для аднаўлення даных.
Таксама даступная функцыя перарэгістрацыі. Для гэтага неабходна выбраць пункт «Рэгістрацыя» і нанова прайсці працэдуру рэгістрацыі, стварыўшы новыя Лагін і Пароль. Пры гэтым уся інфармацыя ў асабістым кабінеце застанецца нязменнай, за выключэннем плацёжнага пароля. Плацежны пароль неабходна задаць нанова ў пункце "Настройкі".

Колькі картак можна прывязаць да Дабрабыт-анлайн?

Усе аформленыя карткі будуць аўтаматычна дадавацца ў раздзел Карткі.

З якой карткі будзе вырабляецца аплата пры наяўнасці некалькіх картак у Дабрабыт-анлайн?

Перад правядзеннем плацяжу вам будзе дадзена права выбраць картку, з якой плануецца здзейсніць аперацыю.

Ці можна атрымаць у Дабрабыт-анлайн дэталізацыю плацяжоў за перыяд?

Выпіску па рахунку за перыяд або гісторыю плацяжоў у Дабрабыт-анлайн можна атрымаць у галоўным меню Дабрабыт-анлайн па наступным алгарытме: у раздзеле "Карткі" выбраць патрабаваную са спісу картак, у правым верхнім куце выбраць тры вертыкальныя кропкі ⋮, выбраць "Выпіска" або "Гісторыя плацяжоў".

Дзе можна азнаёміцца з правіламі Дабрабыт-анлайн?

Парадак прадастаўлення паслугі Дабрабыт-анлайн размешчаны тут.

Што рабіць пры страце мабільнага тэлефона?

У выпадку страты мабільнага тэлефона неабходна звярнуцца ў сэрвісную службу Банка па тэл.: 375 17 237-97-97 або 5-222-111 (МТС, A1, Life) і заблакаваць доступ да паслугі.

Як заблакаваць картку?

Для блакавання карткі неабходна ў галоўным меню сэрвісу: выбраць абразок "Карткі" - абраць патрэбную з спісу картак - у правым верхнім куце выбраць тры вертыкальныя кропкі ⋮ - выбраць "Заблакаваць картку".

У якія тэрміны пры здзяйсненні Адвольнага плацяжу ажыццяўляецца пералічэнне сродкаў атрымальніку?

Пры ажыццяўленні плацяжу па адвольных рэквізітах, пералік сродкаў у банк атрымальніка ажыццяўляецца ў працоўны дзень, наступны за днём здзяйснення плацяжу.

Што такое "Аўтааплата"?

Паслуга "Аўтааплата" дазваляе ў аўтаматычным рэжыме ажыццяўляць плацяжы. Калі аўтааплата настроена ў суме "Па патрабаванні", то ў зададзены час запазычанасць загасіцца аўтаматычна ў суме, выстаўленай пастаўшчыком паслугі. Для дадання плацяжу ў раздзел "Аўтааплата" неабходна пасля завяршэння аплаты паслугі пры з'яўленні чэка на экране прылады, выбраць "Аўтааплата" і задаць яго перыядычнасць: штодня, штотыдзень, штомесяц, штогод.

Што такое "Хуткія плацяжы"?

Хуткія плацяжы - гэта плацяжы, што часта здзяйсняюцца кліентам (ЖКГ, мабільная сувязь, электраэнергія, інтэрнэт і інш.), якія для зручнасці іх пошуку захоўваюцца ў выглядзе абразкоў ў закладцы "хуткія плацяжы". Такім чынам кліенту не трэба зноў шукаць паслугу ў дрэве АРІП.
Для дадання плацяжу ў раздзел "Хуткія плацяжы" неабходна пасля завяршэння аплаты паслугі пры з'яўленні чэка на экране прылады, выбраць "Дадаць у хуткія".


У якім рэжыме можна ажыццяўляць пагашэнне крэдытаў, аформленых у ААТ "Банк Дабрабыт", у сэрвісе Дабрабыт-анлайн?

Аплата крэдытаў, аформленых у ААТ "Банк Дабрабыт", з дапамогай паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання Дабрабыт-анлайн: новы Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк магчыма ў наступным рэжыме:

  • у панядзелак: з 00:00 да 21:00
  • з аўторка па пятніцу: з 01:00 да 21:00
  • у суботу: з 01:00 да 00:00
  • у нядзелю: кругласутачна
  • у апошні працоўны дзень месяца да 18:00.
Калі (у які час) можна ажыццяўляць папаўненне дэпазітаў, адкрытых у ААТ "Банк Дабрабыт", у сэрвісе Дабрабыт-анлайн?

Папаўненне дэпазітаў, адкрытых у ААТ "Банк Дабрабыт", з дапамогай паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання Дабрабыт-анлайн: новы Інтэрнэт-Банк і Мабільны Банк ажыццяўляецца:

  • ў панядзелак: з 00:00 да 21:00
  • з аўторка па пятніцу: з 01:00 да 21:00
  • у суботу: з 01:00 да 00:00
  • у нядзелю: кругласутачна
  • у апошні працоўны дзень месяца да 18:00.
Чаму я не магу зайсці ў Мабільны Банк?

Увага карыстальнікам Дабрабыт-анлайн, якія змянілі пароль на ўваход у Інтэрнэт-Банк.

У выпадку, калі вы змянілі свой пароль на ўваход у Інтэрнэт-Банк, то ўваход у Мабільны Банк будзе магчымы толькі пасля ўводу новага пароля.

Каб зайсці ў Мабільны Банк з новым паролем, неабходна выбраць пункт "Змяніць карыстальніка" і ўвесці новыя дадзеныя.