• FX гандлёвая пляцоўка
FX гандлёвая пляцоўка
Падбярыце пакет паслуг

Проста адкажыце на некалькі пытанняў

1
Ваш тып гаспадарання?
2
Ці працуеце з валютай?
3
Колькасць плацяжоў у BYN
4
Ваш тэрмін рэгістрацыі больш за 6 месяцаў?
Пакеты паслуг
Паказана з прапаноў
This is IT

  • Кампаніям у сферы IT і рэзідэнтам ПВТ
  • 0,1% - залічэнне зарплаты
  • Абаненцкая плата - 16,5 руб
  • 10 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

Бізнес: ЛЁГКІ

  • Індывідуальным прадпрымальнікам
  • 0% - залічэнне зарплаты
  • Абаненцкая плата - 0 руб
  • Неабмежаваную колькасць электронных плацяжоў

Бонусы пакета

  • 5 праверак рэпутацыі контрагентаў

  • Бібліятэка шаблонаў дзелавой дакументацыі

Бізнес: СТАРТ+ control

  • Юрыдычным асобам
  • 0,5% - залічэнне зарплаты
  • Абаненцкая плата - 33 руб / 0 руб*
  • Неабмежаваную колькасць электронных плацяжоў

Бонусы пакета

  • 5 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

  • Абмен валют па курсе біржы

  • *пры сярэднядзённых астатках ад 5.000 BYN

Бізнес: ФАРСАЖ

  • Для кліентаў з тэрмінам рэгістрацыі менш за 6 месяцаў
  • 0,5% - залічэнне зарплаты
  • Абаненцкая плата - 0 руб
  • 10 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 5 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

  • Абмен валют па курсе біржы

Бізнес: СТАРТ control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку*
  • абаненцкая плата – 85 руб
  • 60 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 30 праверак дзелавой рэпутацыі

  • 1 валютная карта MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,09% - залічэнне на бягучы рахунак

Бізнес: АСНОВА control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку*
  • Абаненцкая плата - 60 руб
  • 40 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 20 праверак контрагентаў

  • Абмен валют па курсе біржы

  • * камісія можа змяншацца ад аб'ёмаў выплат

Бізнес: СТАНДАРТ control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку*
  • абаненцкая плата – 85 руб
  • 60 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 30 праверак дзелавой рэпутацыі

  • 1 валютная карта MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,09% - залічэнне на бягучы рахунак

Бізнес: АПТЫМАЛЬНЫ control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 120 руб
  • 100 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 1 валютная карта MasterCard Gold / Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 40 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

Бізнес: РОСТ control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 150 руб
  • 140 электронных плацяжоў у BYN у месяц

Бонусы пакета

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold / Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 50 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

Бізнес: UNLIM control

  • ІП і юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 345 руб
  • Неабмежаваныя электронныя плацяжы ў BYN

Бонусы пакета

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold / Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 50 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

Бізнес: БОНУСНЫ

  • юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 1500 руб
  • Неабмежаваныя электронныя плацяжы ў BYN

Бонусы пакета

  • 50 праверак контрагентаў

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,05% - выдача наяўных сродкаў

  • Індывідуальныя кансультацыі Экспертнага цэнтра

  • Удзел у штогадовых працоўных сустрэчах

Бізнес: УЛЬТРА

  • юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 3 000 руб
  • Неабмежаваныя плацяжы ў BYN
  • 20 бясплатных перакладаў у RUB

Бонусы пакета

  • Экспрэс-ацэнка фінансавага стану

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,05% - выдача наяўных сродкаў

  • 70 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

  • Індывідуальныя кансультацыі Экспертнага цэнтра

  • Удзел у штогадовых працоўных сустрэчах

Бізнэс: МУЛЬЦІ

  • юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 5 000 руб
  • Неабмежаваныя плацяжы ў BYN

Бонусы пакета

  • Рызыка-аналіз фінансавага стану

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold/Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,05% - выдача наяўных сродкаў

  • 70 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

  • Індывідуальныя кансультацыі Экспертнага цэнтра

  • Удзел у штогадовых працоўных сустрэчах

Бізнес: VIP

  • юрыдычным асобам
  • ад 0,1% - залічэнне заробку
  • Абаненцкая плата - 9 900 руб
  • Неабмежаваныя плацяжы ў BYN
  • Неабмежаваныя пераклады ў RUB

Бонусы пакета

  • Рызыка-аналіз фінансавага стану
Неабмежаваную колькасць карпакарт

  • 2 валютныя карты MasterCard Gold / Visa Gold

  • Абмен валют па курсе біржы

  • 0,05% – выдача наяўных сродкаў

  • 150 праверак дзелавой рэпутацыі контрагентаў

  • Індывідуальныя кансультацыі Экспертнага цэнтра

  • Удзел у штогадовых працоўных сустрэчах

як стаць кліентам і адкрыць першы рахунак БЕЗ наведвання БАНКА?

  • пакіньце заяўку на сайце або ў Мабільным банку " бізнэс.Дабрабыт "
  • усе неабходныя дакументы, пералік якіх знаходзіцца ніжэй, Вы можаце адсканаваць або сфатаграфаваць і адправіць на электронную поштуonline@bankdabrabyt.by
  • у зручны для Вас час наш менеджэр прывязе да вас на подпіс усе неабходныя дакументы
  • зараз вы кліент Банка Дабрабыт з зручным мабільным банкам з функцыяй плацяжоў, выгаднымі тарыфамі на разлікова-касавае абслугоўванне і пастаяннай падтрымкай нашага экспертнага цэнтра !
пакінуць заяўку

пералік неабходных дакументаў для адкрыцця рахунку

Юрыдычнай асобе-рэзідэнту;

для адкрыцця рахунку (ов) юрыдычнай асобе - рэзідэнту ў Банк прадастаўляецца наступны пакет дакументаў:

  1. копія статута (Устаноўчага дагавора – для камерцыйнай арганізацыі, якая дзейнічае на падставе толькі ўстаноўчага дагавора), які мае штамп рэгіструючага органа і завераная уладальнікам рахунку;
  2. для сведчання подпісаў службовых асоб, якія будуць уключаны ў картку з узорамі подпісаў:
    • завераная уладальнікам рахункі копія загаду (распараджэння, пастановы) або выпіска з яго аб прызначэнні кіраўніка на пасаду. Для кіраўніка/кіруючай арганізацыі: копія дамовы з кіраўніком/кіруючай арганізацыяй, копія загаду аб прызначэнні на пасаду кіраўніка або выпіска з яго - для кіраўніка кіруючай арганізацыі, даверанасць - для работнікаў кіруючай арганізацыі, пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка – для кіраўніка-індывідуальнага прадпрымальніка;
    • на іншых службовых асоб, упаўнаважаных падпісваць фінансавыя дакументы, можа прадастаўляцца альбо паведамляльны ліст аб складзе асоб (з указаннем поўных прозвішча, імя, імя па бацьку і займаемай пасады), якія маюць права подпісу, альбо копіі загадаў або выпіскі з іх аб прызначэнні ўпаўнаважаных асоб на пасады;
  3. друк прадпрыемства (структурнага падраздзялення). Дапускаецца адсутнасць друку з боку кліента ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
  4. апытальнік кліента;
  5. апытальнік асобы, якая ажыццяўляе фінансавыя аперацыі (у адпаведнасці з заканадаўствам у сферы прадухілення легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння.
  6. Неабходна асабістая прысутнасць ўсіх упаўнаважаных асоб, чые подпісы будуць уносіцца ў картку узораў подпісаў з арыгіналамі дакументаў, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства і іншае).

Юрыдычнай асобе-нерэзідэнту;

для адкрыцця рахунку (ов) юрыдычнай асобе - нерэзідэнту ў Банк прадастаўляецца наступны пакет дакументаў:

  1. копія дакумента, які пацвярджае рэгістрацыю юрыдычнай асобы ў адпаведнасці з заканадаўствам краіны яго ўстановы (пасведчанне аб рэгістрацыі, выпіскі з гандлёвага рэгістра краіны ўстановы нерэзідэнта ці іншае доказ юрыдычнага статусу кліента) з перакладам на рускую (беларускую) мову, засведчаная натарыяльна;
  2. копія Статута ці іншага дакумента, на падставе якога дзейнічае Кліент, з перакладам на рускую (беларускую) мову, натарыяльна засведчаная;
  3. копія Палажэння аб адасобленым падраздзяленні з рэгістрацыйнай адзнакай Міністэрства замежных спраў Рэспублікі Беларусь (пры адкрыцці рахункаў прадстаўніцтва);
  4. копія дазволу, выдадзенага абласным выканаўчым камітэтам (Мінскім гарвыканкамам)/Міністэрствам замежных спраў Рэспублікі Беларусь на ажыццяўленні дзейнасці на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (пры адкрыцці рахункаў прадстаўніцтва);
  5. для сведчання подпісаў службовых асоб, якія будуць уключаны ў картку з узорамі подпісаў:
    • копія дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы кіраўніка юрыдычнай асобы-нерэзідэнта (прадстаўніцтва юрыдычнай асобы-нерэзідэнта), пры прадстаўленні інтарэсаў юрыдычнай асобы-нерэзідэнта фізічнай асобай - копія даверанасці, выдадзенай фізічнай асобе на прадстаўленне інтарэсаў юрыдычнай асобы-нерэзідэнта (прадстаўніцтва юрыдычнай асобы-нерэзідэнта) у Рэспубліцы Беларусь;
    • на іншых службовых асоб, упаўнаважаных падпісваць фінансавыя дакументы, можа прадастаўляцца альбо паведамляльны ліст аб складзе асоб (з указаннем поўных прозвішча, імя, імя па бацьку і займаемай пасады), якія маюць права подпісу, альбо копіі загадаў або выпіскі з іх аб прызначэнні ўпаўнаважаных асоб на пасады;
  6. друк прадпрыемства (структурнага падраздзялення; дапускаецца адсутнасць друку з боку кліента ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь).
  7. апытальнік кліента;
  8. апытальнік асобы, якая ажыццяўляе фінансавыя аперацыі (у адпаведнасці з заканадаўствам у сферы прадухілення легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння.
  9. Дакументы, складзеныя на замежнай мове, і (або) іх копіі, якія прадстаўляюцца ў Банк кліентам-нерэзідэнтам, павінны суправаджацца належным чынам сведчаным перакладам на адну з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь.

    Неабходна асабістая прысутнасць ўсіх упаўнаважаных асоб, чые подпісы будуць уносіцца ў картку узораў подпісаў з арыгіналамі дакументаў, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства і іншае).

Філіяла юрыдычнай асобы – рэзідэнта;

для адкрыцця рахунку(ов) філіялу юрыдычнай асобы - рэзідэнта ў Банк прадастаўляецца наступны пакет дакументаў:

  1. копія статута (Устаноўчага дагавора – для камерцыйнай арганізацыі, якая дзейнічае на падставе толькі ўстаноўчага дагавора) галаўной арганізацыі, які мае штамп рэгіструючага органа і завераная уладальнікам рахунку;
  2. копія Палажэння аб філіяле,засведчаная ўладальнікам рахунку;
  3. для сведчання подпісаў службовых асоб, якія будуць уключаны ў картку з узорамі подпісаў:
    • копія дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы кіраўніка юрыдычнай асобы-нерэзідэнта (прадстаўніцтва юрыдычнай асобы-нерэзідэнта), пры прадстаўленні інтарэсаў юрыдычнай асобы-нерэзідэнта фізічнай асобай - копія даверанасці, выдадзенай фізічнай асобе на прадстаўленне інтарэсаў юрыдычнай асобы-нерэзідэнта (прадстаўніцтва юрыдычнай асобы-нерэзідэнта) у Рэспубліцы Беларусь;
    • на іншых службовых асоб, упаўнаважаных падпісваць фінансавыя дакументы, можа прадастаўляцца альбо паведамляльны ліст аб складзе асоб (з указаннем поўных прозвішча, імя, імя па бацьку і займаемай пасады), якія маюць права подпісу, альбо копіі загадаў або выпіскі з іх аб прызначэнні ўпаўнаважаных асоб на пасады;
  4. друк прадпрыемства (структурнага падраздзялення; дапускаецца адсутнасць друку з боку кліента ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь).
  5. апытальнік кліента;
  6. апытальнік асобы, якая ажыццяўляе фінансавыя аперацыі (у адпаведнасці з заканадаўствам у сферы прадухілення легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння.
  7. Дакументы, складзеныя на замежнай мове, і (або) іх копіі, якія прадстаўляюцца ў Банк кліентам-нерэзідэнтам, павінны суправаджацца належным чынам сведчаным перакладам на адну з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь.

    Неабходна асабістая прысутнасць ўсіх упаўнаважаных асоб, чые подпісы будуць уносіцца ў картку узораў подпісаў з арыгіналамі дакументаў, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства і іншае).

Філіяла юрыдычнай асобы – рэзідэнта;

для адкрыцця рахунку(ов) філіялу юрыдычнай асобы - рэзідэнта ў Банк прадастаўляецца наступны пакет дакументаў:

  1. копія статута (Устаноўчага дагавора – для камерцыйнай арганізацыі, якая дзейнічае на падставе толькі ўстаноўчага дагавора) галаўной арганізацыі, які мае штамп рэгіструючага органа і завераная уладальнікам рахунку;
  2. копія Палажэння аб філіяле,засведчаная ўладальнікам рахунку;
  3. для сведчання подпісаў службовых асоб, якія будуць уключаны ў картку з узорамі подпісаў:
    • даверанасць на кіраўніка філіяла, выдадзеная кіраўніком галаўной арганізацыі;
    • на іншых службовых асоб, упаўнаважаных падпісваць фінансавыя дакументы, можа прадастаўляцца альбо паведамляльны ліст аб складзе асоб (з указаннем поўных прозвішча, імя, імя па бацьку і займаемай пасады), якія маюць права подпісу, альбо копіі загадаў або выпіскі з іх аб прызначэнні ўпаўнаважаных асоб на пасады;
  4. друк філіяла. Дапускаецца адсутнасць друку з боку кліента ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
  5. апытальнік кліента;
  6. апытальнік асобы, якая ажыццяўляе фінансавыя аперацыі (у адпаведнасці з заканадаўствам у сферы прадухілення легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння.
  7. Неабходна асабістая прысутнасць ўсіх упаўнаважаных асоб, чые подпісы будуць уносіцца ў картку узораў подпісаў з арыгіналамі дакументаў, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства і іншае).

Індывідуальнаму прадпрымальніку.

для адкрыцця рахунку(ов) індывідуальнаму прадпрымальніку ў Банк прадастаўляецца наступны пакет дакументаў:

  1. копія пасведчання аб рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка, завераная уладальнікам рахунку;
  2. арыгінал дакумента, які сведчыць асобу (пашпарт, від на жыхарства і іншае);
  3. друк. Дапускаецца адсутнасць друку з боку кліента ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь);
  4. апытальнік кліента.

Тарыфы


Адкрыццё рахункаў


Заяўкi


Рызыка-аналiз

Разлікова-касавае абслугоўванне ў банку - неад'емная частка вядзення бізнесу. Гэта зручны, просты і бяспечны спосаб кіравання рахункамі, які дазваляе ажыццяўляць разлікі з кліентамі, фундатарамі, пастаўшчыкамі, супрацоўнікамі і праводзіць іншыя аперацыі.

Паслугі разлікова-касавага абслугоўвання аказвае Банк Дабрабыт. Мы прапануем аператыўнае адкрыццё рахунку без наведвання банка і некалькі выгадных праграм.

Аперацыі, якія ажыццяўляюцца ў рамках РКА

РКА ўключае:

  • Абслугоўванне рахунку - ад адкрыцця і вядзення да закрыцця. Кліент можа адкрыць некалькі рахункаў у розных валютах.
  • Грашовыя пераводы па Беларусі і за мяжу.
  • Абмен валют, канвертацыя.
  • Зняцце наяўных грошай.
  • Папаўненне рахунку.
  • Дыстанцыйнае абслугоўванне - комплекс аперацый, якія выконваюцца праз Інтэрнэт-Банк і Мабільны банк.
  • Інтэрнэт-эквайрынг, дзякуючы якому вашы кліенты змогуць разлічвацца картай.
  • Зарплатныя праекты і многае іншае.
Особенности РКО в Банке Дабрабыт

Разлікова-касавае абслугоўванне юрыдычных асоб прадугледжвае шырокую лінейку пакетаў паслуг, якія адрозніваюцца абаненцкай платай, колькасцю электронных плацяжоў, тарыфамі за прыём наяўных грошай, наяўнасцю карпаратыўнай карткі і дадатковых сэрвісаў. Усе пакеты прадугледжваюць адкрыццё рахунку, падключэнне і абслугоўванне Інтэрнэт-банка і Мабільнага банка для бізнэсу “Бізнес. Дабрабыт”.

Мінімізаваць рызыкі пры вядзенні бізнэсу дапамагаюць пакеты з сервісам Control. Гэтае ўнікальнае рашэнне дазваляе правяраць дзелавую рэпутацыю партнёраў у рэжыме онлайн, што не дапускае супрацоўніцтва з нядобрасумленнымі, ненадзейнымі контрагентамі. Вы можаце абраць 1 з 15 пакетаў, якія прадугледжваюць розную колькасць запытаў у сервіс Control.

Падабраць комплекс паслуг дапаможа зручная анлайн-форма: запоўніце прапанаваныя графы і вывучайце прыдатныя пакеты.

Каб аформіць паслугу РКО, дастаткова пакінуць заяўку на адкрыццё рахунку на сайце і прымацаваць файлы - у зручны для вас час наш менеджэр прывязе да вас на подпіс усе неабходныя дакументы.